bundesrefWzbudzający olbrzymie emocje i problemy kryzys imigracyjny, który dotknął Europę m.in. wskutek działalności, wspieranych przez Zachód, terrorystów w Syrii, pokazuje jak wielkie środki zostały przeznaczone na promocję multikulturalizmu w Europie. Media bombardują odbiorców zdjęciami kobiet z płaczącymi dziećmi, pomijając często drastyczne obrazy przedstawiające zachowanie nielegalnych imigrantów nazywanych „uchodźcami”.

W promocję przyjmowania przez państwa europejskie masy imigrantów zaangażowane są wszystkie media głównego nurtu, organizacje pozarządowe, szereg fundacji, partii politycznych. Pro-imigracyjna propaganda nie ominęła także świata futbolu. Piłkarskie federacje zażądały przekazywania od klubów biorących udział w europejskich rozgrywkach przekazywania daniny na rzecz imigrantów, podjęto także szereg działań propagandowych.

W związku z tym, piłkarze wszystkich 36 klubów dwóch najwyższych niemieckich lig nosili na swoich strojach slogany witające imigrantów (brzmiały one „uchodźcy witamy”). Slogan widniał na lewym rękawie koszulek piłkarskich. Kampania była wspólną inicjatywą korporacji logistycznej Hermes oraz dziennika Bild.

Oprócz inicjatywy ogólnej, niemieckie kluby prześcigają się w akcjach wspierania imigracji i promowania multikulturalizmu. Przykładowo, Bayern Monachium przekazał milion euro na organizację zajęć sportowych dla dzieci imigrantów, sprzęt sportowy i naukę języka niemieckiego. Klub piłkarski z Wolfsburga zafundował bilety na mecz z CSKA Moskwa 1200 imigrantom, a jeden euro z każdego biletu przeznaczył dla organizacji zajmujących się wspieraniem masowej imigracji. Wszystkie te inicjatywy odbywają się w cieniu, marginalizowanego przez media głównego nurtu, sprzeciwu Niemców wobec masowej imigracji.

W zeszłym tygodniu niemiecka federacja piłkarska (DFB) zapowiedziała przedłużenie o trzy lata ogólnoligowego programu wspierania imigracji i integracji imigrantów, który nosi nazwę „1-0 for a welcome”. W założeniu ma on pomagać w integracji imigrantów poprzez udział w rozgrywkach sportowych. Piłkarska centrala dotuje około 600 niemieckich klubów, które angażują się w programy na rzecz imigrantów.

na podstawie: thelocal.de